Nakon što smo početkom tjedna pisali o katastrofalnoj kvaliteti vode na području grada Slavonskog Broda, a o čemu više možete ćitati OVDJE, iz Vodovoda su se ipak oglasili nešto detaljnijim priopćenjem, koje prenosimo u cijelosti.
OBAVIJEST KORISNICIMA VODNIH USLUGA
Početkom prošlog tjedna cijelu Hrvatsku zahvatio je toplinski val koji je doveo do izuzetno velike potrošnje vode, koja se u ovo vrijeme koristi za zalijevanje ili za punjenje bazena. Iz navedenih razloga došlo je do lokalnih zamućenja na području Grada Slavonskog Broda i nekoliko općina. Kako bi se ti problemi otklonili, Vodovod je pored redovnog ispiranja cjevovoda, koje se radi po unaprijed zadanom planu, započeo vršiti i interventna ispiranja cjevovoda prema dojavama građana.
Dakle, radi se o lokalnim zamućenjima na dijelovima vodoopskrbnog sustava. U slučaju zamućenja, voda je zdravstveno neispravna na parametar mutnoće, stoga molimo korisnike vodnih usluga ako primijete zamućenje vode da isto što prije jave na besplatni telefon Vodovoda 0800 333 444, kako bi se u najkraćem roku ispiranjem cjevovoda otklonio problem. U smislu kvalitete vode, voda s crpilišta Jelas i Sikirevci zdravstveno je ispravna, što potvrđuju analize internog laboratorija Vodovoda te Zavoda za javno zdravstvo Brodsko-posavske županije, tj. voda u vodoopskrbnom sustavu Slavonski Brod zdravstveno je ispravna.
Inače, ispiranje vodoopskrbnog sustava kontinuirani je posao kojeg obavljaju svi isporučitelji vodnih usluga, a nužan je kako bi se iz sustava uklonile naslage i čestice koje nastaju oksidacijom pod utjecajem klor dioksida, koji služi za dezinfekciju vode.
Navedene probleme pojačali su i problemi u elektroenergetskom sustavu, koji je također pod velikim opterećenjem, zbog čega uslijed promjena napona dolazi do zastoja u radu crpilišta i precrpnih postrojenja Vodovoda.
Na terenu se trenutačno nalaze sve raspoložive ekipe koje ispiranjem cjevovoda otklanjaju navedene probleme.
Pored zamolbe da korisnici vodnih usluga što prije jave probleme sa zamućenjem, korisnike pozivamo da nam se povratno jave s podatcima kako bismo im npr. u slučaju zamućenih bazena umanjili potrošnju za mjesec srpanj.
Prilikom trošenja veće količine vode (npr. punjenje bazena) svakako je preporuka da se to radi polako tj. da se nikako ne pušta puni mlaz vode.
Molimo korisnike za razumijevanje.
direktor
Stjepan Aščić
Vozače u Hrvatskoj od sljedećeg tjedna očekuju blage promjene na benzinskim crpk...
04.05.2025. u 14:00
U raskošnom ambijentu slavonskobrodske Tvrđave, ovog se vikenda ponovno t...
04.05.2025. u 08:28
U organizaciji Udruge hrvatskih branitelja pripadnika Hrvatskog ratnog zrakoplov...
03.05.2025. u 08:00
SLAVONSKI BROD, 2. svibnja 2025. – Na današnji dan prije 33 godine,...
02.05.2025. u 20:00
Policijski službenici Postaje prometne policije Slavonski Brod, u suradnji s ins...
02.05.2025. u 18:00
SLAVONSKI BROD – Iako je prvi svibanj nerijetko rezerviran za političke go...
02.05.2025. u 10:00
Gospođa Ljiljana Puđa iz Slavonskog Broda čuva djelić ostavštine poznate...
01.05.2025. u 20:00
Okučani, 1. svibnja 2025. Točno trideset godina prošlo je od trenutka ka...
01.05.2025. u 08:00
Hitna pomoć – ta vječna trka s vremenom – ima svoj dan. Nacionalni d...
30.04.2025. u 20:00
Slavonski Brod, 30. travnja 2025. – Douglas, jedan od najprestižnijih lana...
30.04.2025. u 16:00
NOVA GRADIŠKA – U organizaciji Grada Nove Gradiške, Turistič...
30.04.2025. u 12:00
SLAVONSKI BROD – Ministarstvo zdravstva Republike Hrvatske (MIZ) pokrenulo...
30.04.2025. u 08:00
Dok broj stanovnika Hrvatske nezaustavljivo pada, broj zaposlenih u javnim i drž...
29.04.2025. u 20:00
Svečano i dostojanstveno obilježit će se jubilarna, 30. obljetnica vojno-redarst...
29.04.2025. u 18:00
Bez straha od kiše i s osmijehom na licu – tako će građani...
29.04.2025. u 08:00
Nakon ogromnog interesa koji je izazvala naša prva priča o starom groblju...
28.04.2025. u 14:00