U najnovijem potezu usmjerenom ka poboljšanju dostupnosti zdravstvenih usluga, Ministarstvo zdravstva najavilo je aktiviranje centralne e-mail adrese liste@miz.hr namijenjene nehitnim pacijentima kako bi im olakšala ostvarivanje prvog termina za dijagnostički pregled. Ova nova inicijativa proizlazi iz analize testnog razdoblja u kojem su kontaktirani pacijenti, a rezultati su ukazali na gotovo osam posto otkazanih narudžbi te tri posto zakazanih s nepotpunim ili netočnim kontakt-podacima o pacijentu.
Prema informacijama koje je Ministarstvo zdravstva podijelilo u nedjelju, tijekom testnog razdoblja do 9. siječnja, kontaktirano je 6814 pacijenata s 17.873 zakazana termina. Od toga je gotovo osam posto narudžbi otkazano, od čega su 852 bile vezane uz MR postupke. Također, više od tri posto zakazanih termina sadržavalo je nepotpune ili netočne kontakt-podatke o pacijentima.
"Na temelju navedenih podataka pokrenula se inicijativa aktiviranja centralne e-mail adrese liste@miz.hr koja će pružiti još jedan kanal komunikacije pacijentima, ali i ostalim dionicima zdravstvenog sustava s ciljem očuvanja silaznog trenda lista čekanja kao i dodatnog unaprjeđivanja procesa i otklanjanja eventualnih poteškoća dolaska do prvog termina za dijagnostički pregled", priopćili su iz Ministarstva.
Aktiviranje ove centralne e-mail adrese provest će se u suradnji s područnim uredima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO). Dugoročni cilj ove inicijative je pozicionirati novu centralnu e-mail adresu kao glavnu platformu koja će sadržavati sve informacije pacijenata i ostalih dionika u sustavu. Ovo će omogućiti promptno rješavanje eventualnih problema u procesima putem rukovoditelja područnih službi HZZO-a i bolnica na njihovu području.
Ministarstvo naglašava ključnu ulogu rukovoditelja područnih službi u povezivanju pacijenata s odgovarajućim zdravstvenim ustanovama kako bi se osigurali termini unutar nacionalnog prosjeka čekanja na prvi termin dijagnostičkog pregleda. "Upravo zahvaljujući onkološkim uputnicama, kao jednima od dodatnih reformskih mjera, širimo mrežu na nacionalnoj razini", istaknuo je ministar Vili Beroš.
Beroš je također naglasio važnost organizacije bolničkih radilišta, komunikacije unutar zdravstvenih ustanova te odgovornosti pacijenata za dolazak na zakazani termin ili pravovremeno otkazivanje istog. Nacionalne brojke pokazuju pozitivan trend, a ministar se zahvalio svim dionicima sustava koji su doprinijeli dosadašnjem smanjenju lista čekanja na dijagnostičke preglede za nehitne pacijente, kao i prioritetne slučajeve koji zahtijevaju hitan termin.
                            
                            Na autocesti A3 od utorka, 4. studenoga, započinju radovi na postavljanju prvih...
03.11.2025. u 17:30
                            
                            Nakon svečane svjetske premijere pred prepunom osječkom dvoranom Gradski vrt, fi...
03.11.2025. u 12:30
                            
                            Kiša koja je jutros pala donijela je onaj poznati studeni u...
03.11.2025. u 07:50
                            
                            PRIČA UZ LIJEPU PEĆ (III.) Još nas jedna dogodovš...
02.11.2025. u 20:00
                            
                            SLAVONSKI BROD – Nakon jučerašnje vijesti o smrti Dalibora (Dade) &...
02.11.2025. u 12:00
                            
                            Igor Đaković, dugogodišnji službeni zastupnik i likvidator Škole n...
02.11.2025. u 08:21
                            
                            SLAVONSKI BROD – Prvi dan studenoga ponovno je donio važnu obavezu za sve...
02.11.2025. u 08:00
                            
                            Vilim Ditrich, zaljubljen „preko ušiju“ u lijepu crnku Mariju...
01.11.2025. u 20:00
                            
                            Uoči blagdana Svih svetih, na Gradskom groblju u Slavonskom Brodu jučer je održa...
01.11.2025. u 12:00
                            
                            Porezna uprava objavila je nove liste poreznih dužnika u Hrvatskoj. U fokusu jav...
01.11.2025. u 07:10
                            
                            U kavani hotela Park, bez velike pompe i bez stvaranja distance između „fi...
31.10.2025. u 17:17
                            
                            Nakon što je Državni inspektorat potvrdio kako je na maloprodajnom mjestu...
31.10.2025. u 11:33
                            
                            Računalne prijevare nisu novost, ali s razvojem tehnologije prevaranti postaju s...
31.10.2025. u 10:00
                            
                            Državni inspektorat Republike Hrvatske potvrdio je izlijevanje goriva Eurodiesel...
31.10.2025. u 07:30
                            
                            Povodom blagdana Svih svetih, kada veliki broj građana posjećuje posljednja poči...
30.10.2025. u 20:00
                            
                            Policijski službenici Policijske postaje Nova Gradiška su dovršili...
30.10.2025. u 17:30