Aplikacija 33%
Kada su prije dvije godine trojica partnera, Hrvat, Bugar i Nijemac, krenuli u razvoj aplikacije koja nudi pregled akcijskih ponuda, nisu ni pomišljali o tako brzom i velikom uspjehu.
“Korištenje aplikacije nadilazi i naša najoptimističnijih predviđanja”, kaže Josip Muller, jedan od autora. Samo dva i pol mjeseca nakon što su je lansirali na hrvatsko tržište, aplikacija koju su nazvali “33%”, imala je gotovo 40 tisuća skidanja te je, prema podacima Trgovine Play i App Storea s kraja srpnja, postala vodeća besplatna aplikacija za mobilne telefone u kategoriji besplatnih aplikacija za kupovinu u Hrvatskoj.
Uspjehu je doprinijela i inflacija, odnosno rast cijena, zbog kojih kupcima ušteda svake kune mnogo znači, no još važnijima pokazali su se i jednostavnost u korištenju te funkcionalnosti koje “33%” nudi.
Bilo je i drugih…
“Uspjeh aplikacije očito govori da smo odabrali adekvatno korisničko sučelje te načine prezentacije i pretrage akcijskih ponuda vodećih hrvatskih maloprodajnih lanaca. Korisnicima se promocije ne prikazuju u nepreglednoj pdf formi već na vrlo jednostavan način”, navodi Muller.
Dodaje i da korisnici mogu pretraživati akcijske ponude prema proizvodu, kategoriji proizvoda, lokaciji i odabranom radijusu interesa oko nje.
“Posebnost aplikacije je ta da korisnicima omogućuje unos 10 do 15 proizvoda koje najčešće kupuju u listu omiljenih proizvoda, kao i jednostavan pregled jednim klikom što je od tih proizvoda na tjednoj akciji i gdje”, dodaje Muller.
Uspjehu aplikacije svjedoči i značajan broj dnevnih i mjesečnih korisnika, a što, uvjerava Muller, govori da su ljudi nakon skidanja prepoznali značaj aplikacije u postizanju uštede pri kupovini. “Vjerojatno ima aplikacija sa značajno većim brojem ukupnog broja skidanja u dužem periodu, ali koje se jednostavno ne koriste toliko kao naša, pa su s vremenom pale na ljestvici najpopularnijih”, zaključuje poduzetnik Muller.
33% trenutno sadrži akcijske ponude četiri vodeća hrvatska maloprodajna lanca – Konzuma, Kauflanda, Lidla i Spara, a koji čine gotovo 2/3 domaćeg tržišta maloprodaje. “Mislim da je naša ponuda relevantna za početak”, ističe Muller najavljujući da planiraju širiti ponudu te da su već u pregovorima s drugim maloprodajnim trgovinama.
“Podatak da smo postali broj jedan aplikacija za kupovinu u Hrvatskoj smatramo pokazateljem da smo postali medij za oglašavanje promotivnih ponuda na kojem bi svaki relevantan maloprodajni lanac trebao biti prisutan kako ne bi izgubio priliku da korisnik prema njegovoj akcijskoj ponudi izabere upravo njegovu prodavaonicu za svoju iduću kupovinu”, smatra Muller.
A akcijske ponude, koje se još uvijek u najvećoj mjeri oglašavaju na letcima i u katalozima bile su glavni motiv partnerima, koji su se upoznali radeći na menadžerskim funkcijama u tvrtki Johnson&Johnson, da krenu u izradu aplikacije 33%.
Muller tako za primjer navodi Njemačku, gdje prosječno kućanstvo godišnje primi 33 kilograma promotivnih letaka. U Hrvatskoj se pak, kaže, prema procjenama, na tisak letaka i kataloga utroši više od 25 tisuća tona papira godišnje.
“Smatrali smo da dotad dostupne aplikacije za promociju nisu dovoljno prilagođene korisnicima zbog čega se ne usvajaju masovno i ne zamjenjuju papirnate kataloge”, prisjeća se. I stoga se trojac uspješnih menadžera bacio na posao. Za razvoj softvera angažirali su partnera u Bugarskoj, a za lansiranje proizvoda – aplikacije 33% – odabrali su upravo hrvatsko tržište.
“Uspio sam uvjeriti partnere da je naše tržište odličan test poligon za daljnji razvoj”, kaže Muller, jedan od autora aplikacije. Nakon velikog uspjeha na hrvatskom tržištu partneri, očekivano, imaju ambiciozne planove širenja.
U planu Srbija i Njemačka
Tako najavljuju da na jesen planiraju izaći na tržište Srbije, a već iduće godine i na njemačko. Također, u planu je i razvoj novih funkcionalnosti i inovativnih značajki aplikacije kako bi, kaže Muller, uvijek bili korak ispred konkurencije. No za to će im biti potrebne dodatne investicije.
“Planiramo se u Hrvatskoj javiti na natječaj za EU fondove za novoosnovana poduzeća koji bi nam mogao pomoći oko razvoja dodatnih inovativnih značajki aplikacije, a za lansiranje u Njemačkoj i izlazak na ostala veća europska tržišta, planiramo naći ozbiljnog međunarodnog investitora koji bi nam omogućio da ova inovativna aplikacija zaživi globalno”, najavljuje.
To pak znači da planiraju povećati ekipu stručnjaka koja radi na aplikaciji, a koja trenutno broji od šest do sedam ljudi. Svoje mjesto u timu možda će moći pronaći i domaći IT stručnjaci jer, kako kaže Muller, željeli bi ga proširiti i s hrvatskim developerima. “Nadamo se da će nam u tome pomoći EU natječaj za novoosnovana poduzeća”, navodi.
Koliko su do sada uložili u 33%, Muller ne otkriva, navodeći samo da su uložili dosta. “Razviti bilo kakvu aplikaciju može svatko i to za ne previše sredstava, ali ako želite napraviti uspješnu i skalabilnu priču, onda treba uložiti dosta i imati primjereni know-how. Mi smo uložili dosta i planiramo nastaviti te s vremenom naći primjerene izvore financiranja kako bismo projekt doveli na višu, globalnu razinu”, najavljuje Muller.
Ako pak cijene nastave rasti ovim tempom, ne sumnjamo da će popularnost aplikacije rasti, a time i interes investitora da u nju ulože.
izvor: Poslovni.hr
Prije 90 godina složni, rodoljubivi građani Broda na Savi sagradiše svoj...
04.05.2025. u 20:00
Vozače u Hrvatskoj od sljedećeg tjedna očekuju blage promjene na benzinskim crpk...
04.05.2025. u 14:00
U raskošnom ambijentu slavonskobrodske Tvrđave, ovog se vikenda ponovno t...
04.05.2025. u 08:28
U organizaciji Udruge hrvatskih branitelja pripadnika Hrvatskog ratnog zrakoplov...
03.05.2025. u 08:00
SLAVONSKI BROD, 2. svibnja 2025. – Na današnji dan prije 33 godine,...
02.05.2025. u 20:00
Policijski službenici Postaje prometne policije Slavonski Brod, u suradnji s ins...
02.05.2025. u 18:00
SLAVONSKI BROD – Iako je prvi svibanj nerijetko rezerviran za političke go...
02.05.2025. u 10:00
Gospođa Ljiljana Puđa iz Slavonskog Broda čuva djelić ostavštine poznate...
01.05.2025. u 20:00
Okučani, 1. svibnja 2025. Točno trideset godina prošlo je od trenutka ka...
01.05.2025. u 08:00
Hitna pomoć – ta vječna trka s vremenom – ima svoj dan. Nacionalni d...
30.04.2025. u 20:00
Slavonski Brod, 30. travnja 2025. – Douglas, jedan od najprestižnijih lana...
30.04.2025. u 16:00
NOVA GRADIŠKA – U organizaciji Grada Nove Gradiške, Turistič...
30.04.2025. u 12:00
SLAVONSKI BROD – Ministarstvo zdravstva Republike Hrvatske (MIZ) pokrenulo...
30.04.2025. u 08:00
Dok broj stanovnika Hrvatske nezaustavljivo pada, broj zaposlenih u javnim i drž...
29.04.2025. u 20:00
Svečano i dostojanstveno obilježit će se jubilarna, 30. obljetnica vojno-redarst...
29.04.2025. u 18:00
Bez straha od kiše i s osmijehom na licu – tako će građani...
29.04.2025. u 08:00