Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna.
Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna. Prvi smo put od osnutka ostvarili i značajna bespovratna sredstva za provedbu projekta u okviru kojega smo organizirali tri edukacijske radionice za članove klastera po jednu u Osijeku, Vinkovcima i u Slavonskom Brodu. Članovi su svoje proizvode izlagali na brojnim sajmovima po Hrvatskoj i u susjednoj Sloveniji i svi su iskazali zadovoljstvo nastupom te želju za nastavkom odlazaka na sajmove i ove godine. Od prodaja naših proizvoda ostvarili smo značajne prihode, a u mnogo nam je pomogla i suradnja s portalom eKupi, koju nastavljamo i u ovoj godini“, istaknuo je Dejan Vuksanović, predsjednik Skupštine „Slavonske košarice“, na 3. sjednici skupštine tog najvećeg turističkog klastera u kontinentalnoj Hrvatskoj koji trenutačno okuplja 128 članova iz svih pet slavonskih županija.
Već na početku godine, predstojećeg vikenda dio njih predstavit će se na sajmu u Berlinu, bit će to prva promocija klastera u Njemačkoj, a dogovorena je, kaže Vuksanović i suradnja s klasterom Vojvođanski dućan iz Novoga Sada, pa će se tijekom godine organizirati i promocije 'Slavonske košarice' i u Vojvodini.
Članovima klastera otvaraju se brojne mogućnosti za unaprjeđenje njihova poslovanja i razvoj proizvoda kroz niz natječaja ministarstava na koja će moći aplicirati svoje projekte i ostvariti poticajna sredstva. O nizu mjera koje će im olakšati poslovanje i pojačati konkurentnost malih i srednjih poduzetnika i obrtnika, govorio je na sjednici državni tajnik u ministarstvu rada, poduzetništva i obrtništva Mario Antonić. Vrlo je uzornom ocijenio organiziranost klastera Slavonska košarica te bitnim i sljedeći korak, a to je plasman proizvoda članova klastera na tržištu cijele Hrvatske i Europske unije.
U tom smislu važna je i promocija, a Ministarstvo turizma će klasteru pomoći preko sustava Hrvatske turističke zajednice i županijskih turističkih zajednica, istaknula je pak Zdenka Šuntak, načelnica sektora za upravljanje turističkim destinacijama u Ministarstvu turizma.
O marketing programu klastera i marketinškim aktivnostima u području promocije okupljenima je govorila dr. sc. Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, a nakon radnoga dijela Skupštine, o tome kako do vlastite web stranice bez posebnih troškova članovima klastera govorio je Boris Predmerski iz tvrtke „In Medius“.
Ivica Vlašić
Pregledali smo aktualnu ponudu oglasa za posao na području Brodsko-posav...
28.04.2025. u 12:00
Industrijska zona Nova Gradiška uskoro će postati bogatija za još...
27.04.2025. u 17:00
Prema najnovijim podacima Državnog zavoda za statistiku, prosječna mjesečna neto...
23.04.2025. u 10:00
NOVA GRADIŠKA – Turistička zajednica Grada Nova Gradiška zap...
17.04.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – U srijedu, 16. travnja 2025. godine, u poslijepodnevnim s...
16.04.2025. u 18:21
Samo za vas pregledali smo aktualne oglase u potrazi za poslovima u Brodsko-posa...
14.04.2025. u 14:00
Dok je posljednjih godina Slavonija bila simbol masovnog iseljavanja, danas se n...
08.04.2025. u 12:00
ZAGREB / HRVATSKA – Ministarstvo obrane Republike Hrvatske raspisalo je ja...
05.04.2025. u 17:00
Gradonačelnik Vinko Grgić raspisao je 24. ožujka javni poziv z...
27.03.2025. u 08:00
Brodsko-posavska županija posljednjih godina ulaže u promociju aktivnog...
20.03.2025. u 12:00
Nekad moćni domaći tekstilni div, Varteks, suočen s financijskim problemima i st...
19.03.2025. u 12:00
U samo dva tjedna, dionice Đure Đakovića doživjele su nevjerojatan rast, učetver...
18.03.2025. u 18:00
Pregledali smo aktualne oglase za posao na području Brodsko-posavske i P...
17.03.2025. u 14:00
Nakon više od desetljeća sablasne praznine, središte Slavonskog Broda p...
06.03.2025. u 12:00
Hrvatska je godinama svjedok drastičnog pada domaće poljoprivredne proizvodnje,...
03.03.2025. u 14:00
Ako tražite posao ili samo pratite što se nudi na t...
03.03.2025. u 12:00