Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru.
Prošla, 2015. godina za Facebook Messenger bila je velika jer on mjeri više od 800 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Itekako se može reći da je u pitanju proizvod koji uz samu društvenu mrežu dobiva najviše pažnje iz matične tvrtke. Što onda Facebook zapravo želi od Messengera? Želi da postane platforma!
Iako Messenger zapravo već jest platforma, čiji broj korisnika neprestano raste, a tijekom prošle godine Messenger je redovito osvježavan novim inovacijama. Ova je aplikacija postala brža, uvedeni su videopozivi, dodani novi emotikoni, stickersi i gif-ovi. Predstavljeni su i Business on Messenger, Photo Magic, a uvodi se i naručivanje Uber vožnje putem Messengera.
Zato i ne čudi da su planovi za ovu, 2016. godinu itekako krupni; oni obuhvaćaju nekoliko većih inovacija od kojih bi prva trebala biti slanje SMS-ova i telefonskih brojeva u davnu prošlost, iako su to tehnologije koje koristimo više od dva desetljeća. Facebook, naime, planira nametnuti Messenger kao univerzalno rješenje koje će zamijeniti telefonske brojeve jer su "ionako svi na facebooku", pa čemu pamtiti nečiji broj?
Otkad je Mark Zuckerberg najavio da Messenger postaje prava platforma i da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija kao i bolju integraciju poslovnih ljudi, vidjeli smo tek nekoliko uspješnih primjera kojima se ovaj servis može pohvaliti, a najuspješnija je suradnja s Uberom jer više nije potrebno instalirati aplikaciju Ubera za naručivanje vozila, nego se sve odrađuje direktno iz Messengera.
Danas, kada je prisustvo na društvenoj mreži normalna i očekivana stvar i kada se putem društvenih mreža dopisujemo s obitelji, kolegama ili naručujemo usluge, pitanje je koji je slijedeći korak? Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru. Zahvaljujući Business on Messenger, kompanija će u 2016. godini, primjerom Ubera i nekoliko e-prodavaonica gdje se roba može naručiti i platiti putem Messengera, pokušati privući još više brendova i na taj način stvoriti novu zajednicu.
Priznali mi to ili ne, Messenger je dio našeg digitalnog života, a brojka od 800 milijuna korisnika će samo rasti, a trgovci roba i vlasnici brendova mogli bi prifitirati rzahvaljujući razvoju direktnog kanala komunikacije i prodaje.
Pregledali smo aktualnu ponudu oglasa za posao na području Brodsko-posav...
28.04.2025. u 12:00
Industrijska zona Nova Gradiška uskoro će postati bogatija za još...
27.04.2025. u 17:00
Prema najnovijim podacima Državnog zavoda za statistiku, prosječna mjesečna neto...
23.04.2025. u 10:00
NOVA GRADIŠKA – Turistička zajednica Grada Nova Gradiška zap...
17.04.2025. u 20:00
SLAVONSKI BROD – U srijedu, 16. travnja 2025. godine, u poslijepodnevnim s...
16.04.2025. u 18:21
Samo za vas pregledali smo aktualne oglase u potrazi za poslovima u Brodsko-posa...
14.04.2025. u 14:00
Dok je posljednjih godina Slavonija bila simbol masovnog iseljavanja, danas se n...
08.04.2025. u 12:00
ZAGREB / HRVATSKA – Ministarstvo obrane Republike Hrvatske raspisalo je ja...
05.04.2025. u 17:00
Gradonačelnik Vinko Grgić raspisao je 24. ožujka javni poziv z...
27.03.2025. u 08:00
Brodsko-posavska županija posljednjih godina ulaže u promociju aktivnog...
20.03.2025. u 12:00
Nekad moćni domaći tekstilni div, Varteks, suočen s financijskim problemima i st...
19.03.2025. u 12:00
U samo dva tjedna, dionice Đure Đakovića doživjele su nevjerojatan rast, učetver...
18.03.2025. u 18:00
Pregledali smo aktualne oglase za posao na području Brodsko-posavske i P...
17.03.2025. u 14:00
Nakon više od desetljeća sablasne praznine, središte Slavonskog Broda p...
06.03.2025. u 12:00
Hrvatska je godinama svjedok drastičnog pada domaće poljoprivredne proizvodnje,...
03.03.2025. u 14:00
Ako tražite posao ili samo pratite što se nudi na t...
03.03.2025. u 12:00