Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru.
Prošla, 2015. godina za Facebook Messenger bila je velika jer on mjeri više od 800 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Itekako se može reći da je u pitanju proizvod koji uz samu društvenu mrežu dobiva najviše pažnje iz matične tvrtke. Što onda Facebook zapravo želi od Messengera? Želi da postane platforma!
Iako Messenger zapravo već jest platforma, čiji broj korisnika neprestano raste, a tijekom prošle godine Messenger je redovito osvježavan novim inovacijama. Ova je aplikacija postala brža, uvedeni su videopozivi, dodani novi emotikoni, stickersi i gif-ovi. Predstavljeni su i Business on Messenger, Photo Magic, a uvodi se i naručivanje Uber vožnje putem Messengera.
Zato i ne čudi da su planovi za ovu, 2016. godinu itekako krupni; oni obuhvaćaju nekoliko većih inovacija od kojih bi prva trebala biti slanje SMS-ova i telefonskih brojeva u davnu prošlost, iako su to tehnologije koje koristimo više od dva desetljeća. Facebook, naime, planira nametnuti Messenger kao univerzalno rješenje koje će zamijeniti telefonske brojeve jer su "ionako svi na facebooku", pa čemu pamtiti nečiji broj?
Otkad je Mark Zuckerberg najavio da Messenger postaje prava platforma i da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija kao i bolju integraciju poslovnih ljudi, vidjeli smo tek nekoliko uspješnih primjera kojima se ovaj servis može pohvaliti, a najuspješnija je suradnja s Uberom jer više nije potrebno instalirati aplikaciju Ubera za naručivanje vozila, nego se sve odrađuje direktno iz Messengera.
Danas, kada je prisustvo na društvenoj mreži normalna i očekivana stvar i kada se putem društvenih mreža dopisujemo s obitelji, kolegama ili naručujemo usluge, pitanje je koji je slijedeći korak? Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru. Zahvaljujući Business on Messenger, kompanija će u 2016. godini, primjerom Ubera i nekoliko e-prodavaonica gdje se roba može naručiti i platiti putem Messengera, pokušati privući još više brendova i na taj način stvoriti novu zajednicu.
Priznali mi to ili ne, Messenger je dio našeg digitalnog života, a brojka od 800 milijuna korisnika će samo rasti, a trgovci roba i vlasnici brendova mogli bi prifitirati rzahvaljujući razvoju direktnog kanala komunikacije i prodaje.
Nova Gradiška jučer je bila središte gospodarskih i vinskih zbivan...
15.06.2025. u 14:00
U vremenu kada se trgovci sve češće bore s rastućim troškovima, ko...
13.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Unatoč godinama stagnacije i iseljavanja, Brodsko-posavsk...
10.06.2025. u 12:00
SLAVONSKI BROD – Središnji gradski trg ove je nedjelje postao živo,...
08.06.2025. u 17:06
Ministarstvo obrane Republike Hrvatske raspisalo je javni natječaj za prijem 46...
08.06.2025. u 14:00
U jeku priprema za ljetne radove na terenu, Hrvatske šume raspisale su kr...
06.06.2025. u 12:00
Inflacija koja ne popušta i sve skuplje osnovne potrepštine natjer...
06.06.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Središnji gradski trg Ivane Brlić-Mažuranić, pozna...
03.06.2025. u 20:00
Dok se prosječna hrvatska neto plaća u prvom tromjesečju 2025. približila iznosu...
29.05.2025. u 20:00
Poduzetnici sa sjedištem u Slavonskom Brodu ostvarili su u 2023. godini z...
28.05.2025. u 14:00
Za vas smo i ovog ponedjeljka pregledali najatraktivnije oglase za posao...
26.05.2025. u 12:00
NOVA GRADIŠKA – Uz miris svježe procvalih latica,...
16.05.2025. u 20:00
Na jučer održanoj redovitoj koordinaciji sustava turističkih zajednica Brodsko-p...
15.05.2025. u 10:00
U dvorani Elektrotehničke i ekonomske škole u Novoj Gradiški jučer...
10.05.2025. u 17:00
U prostorijama Sveučilišta u Slavonskom Brodu jučer je svečano otvoreno 1...
09.05.2025. u 16:00
U trenutku kada kamioni Agroproteinke svakodnevno skupljaju uginule svinje po sl...
09.05.2025. u 08:00